مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

 

اگر قصد دارید برای خرید اجناس موردنیاز فروشگاه لباس خود به تهران بیایید و از نزدیک با مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران آشنا شوید؛ جای درستی آمده‌اید. تولیدی پوشاک مردانه آلفا در این مطلب به شما کمک می‌کند این بازار ها به‌ راحتی شناسایی کنید. ضمن اینکه می توانید از طریق بخش کاتالوگ سایت یا کانال تلگرام از آخرین محصولات مجموعه ما با خبر باشید و از طریق راه های تماس با ما در ارتباط باشید.

به‌علاوه سعی کرده‌ایم در این مطلب، اطلاعات دقیقی درباره نوع کالاهایی که در این بازار ها به فروش می‌رسند در اختیار شما قرار دهیم تا اگر ساکن تهران نیستید یا با این بازارها آشنایی کافی ندارید؛ دچار سردرگمی و ابهام نشوید. پس با ما همراه باشید.

اگر شما هم از این مراکز فروش لباس مردانه و فروشگاه های آن، خرید کرده اید و تجربه ای دارید، در انتهای این مطلب نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

 

  • بازار بزرگ فردوسی

 

فروش عمده لباس مردانه

پاساژ فردوسی با قدمت حدودا 50 ساله‌ به یکی از اصیل‌ترین مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران تبدیل شده‌ است. شهرت این مرکز خرید به حدی رسیده‌ که در حال حاضر آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت هم می‌شناسند.

بازار بزرگ فردوسی تهران درست کمی بالاتر از تقاطع خیابان فردوسی و جمهوری یا همان چهارراه استانبول قرار دارد.

اگر می‌خواهید با ماشین خودتان به اینجا بروید راحت‌ترین راه این است که از هر جا هستید به خیابان جمهوری بروید و بعد وارد خیابان فردوسی شوید. البته حواستان باشد که خیابان جمهوری به سمت غرب و خیابن فردوسی به سمت شمال یک‌طرفه است.

خوب است این را بگوییم که در طول هفته محدوده خیابان‌های فردوسی و جمهوری خیلی شلوغ و پرترافیک است پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ماشین خودتان به اینجا نروید. البته اگر قصد دارید با ماشین شخصی هم به اینجا بروید نگران جای پارک نباشید. همان‌طور که اشاره کردیم این پاساژ خودش پارکینگ دارد.

راحت‌ترین راه برای رفتن به مرکز فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ فردوسی استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. ایستگاه مترو میدان فردوسی و ایستگاه مترو سعدی نزدیک‌ترین ایستگاه است. ضمن اینکه ساعت کاری این پاساژ: از ۸:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ فردوسی تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

 


 

همچنین بخوانید: 7 منطقه تولیدی لباس در تهران

 


 

  •  بازار بزرگ سینا

2019 03 16

بازار بزرگ سینا تهران یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه است که سبک پوشاک موجود در این بازار بیشتر اسپرت است.

دراصل این مکان یک بازار عمده فروشی پوشاک مردانه است ولی اگر نگاه دقیق تری بیاندازید احتمالا مغازه های تک فروشی لباس هم مشاهده خواهید کرد.

بازار سینا یا پاساژ سینا تهران در چهارراه استانبول، خیابان فردوسی، خیابان منوچهری، رو به روی خیابان ارباب جمشید واقع شده است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو سعدی و ایستگاه مترو میدان فردوسی میباشد. همچنین اگر قصد دارید با اتوبوس BRT از این مکان بازدید کنید، میتوانید سوار اتوبوس بی آر تی خط 7 شده و در ایستگاه میدان فردوسی پیاده شوید و خیابان فردوسی را به سمت پائین (جنوب) قدم بزنید.

البته از خیابان جمهوری هم میتوانید با استفاده از تاکسی و اتوبوس به چهارراه استانبول برسید. همچنین توجه داشته باشید که خیابان جمهوری به سمت شرق یک طرفه است اما مسیری دوطرفه برای اتوبوس ها ایجاد شده است.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ سینا تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

 

  • ساختمان پلاسکو تهران

عمده فروشی پوشاک مردانه

یکی از اولین و بزرگترین پاساژهای فروش عمده لباس مردانه ساختمان پلاسکو است.

ساختمان پلاسکو تهران یک برج بلند 20 طبقه که 5 طبقه در زیر و 15 طبقه بالای زمین است. ساختمان سابق در زمان ساخت آن در 1341، بلندترین ساختمان ایران بود و بخشی نمادین از خط آسمان تهران به حساب می آمد. در 30 دی ماه 1395 در طی یک آتش سوزی این ساختمان فرو ریخت که ساخت ساختمان جدید در 20 اسفند 1400 به اتمام رسید.

همچنین توجه داشته باشید که ساختمان پلاسکو از 2 قسمت تشکیل شده است. یک بخش که اصطلاحا ساختمان شمالی نام دارد حدودا 5 طبقه است و اکثر واحد ها تک فروشی لباس مردانه هستند. بخش اصلی که برج پلاسکو نام دارد از مراکز فروش عمده لباس مردانه می باشد.

پاساژ پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری، 100 متر بعد از چهارراه استانبول واقع شده است. البته درب پشتی این ساختمان در خیابان فردوسی، کوچه طاهری می‌باشد که اغلب جهت تخلیه بار استفاده میشود.

اگر قصد خرید برای فروشگاه خود را از این مکان را دارید با استفاده از مترو میتوانید در ایستگاه های سعدی و یا میدان فردوسی پیاده شوید. البته که نزدیکترین ایستگاه مترو به ساختمان پلاسکو ایستگاه سعدی میباشد.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در ساختمان پلاسکو تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

 

  •  بازار بزرگ تهران

عمده فروشی پوشاک مردانه

تنوع فروشگاه‌های فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ تهران بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید محصولات بسیار زیادی را بنا به تخصص و حوزه فعالیت فروشگاه خود، به قیمت مناسب از بازار بزرگ تهران تهیه نمایید.

گشتن در بازار بزرگ تهران نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است و ما در این جا هستیم تا به شما آدرس دقیق تری از تولیدی های پوشاک مردانه و دیگر مراکز فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ تهران را به شما بدهیم.

لازم است که توجه داشته باشید با کلیک روی اسم منطقه معرفی شده، شما مستقیما به روی نقشه می روید و میتوانید از روی نقشه به راحتی به فروشگاه های مد نظر خود برسید.

راسته ی بازار پله های نوروز خان

راسته بازار آهنگران

راسته بازار عباس آباد(بین الحرمین)

راسته بازار کفاش ها

خرید از مراکز فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ تهران به خرده‌فروشان لباس، بوتیک های مردانه، ارزانسراها، حراجی‌ها، بازارچه‌های هفتگی و سایر اصناف فعال در حوزه لباس مردانه توصیه می‌شود.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در بازار تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

آیا مراکز فروش عمده لباس مردانه، فروش اینترنتی هم دارند؟

بعد از پیدا کردن یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران که همه شرایط آن از نظر شما مناسب باشد، شاید شما هم به این فکر بیوفتید که ای کاش میشد در خانه بمانیم و سفارش عمده را به صورت اینترنتی ثبت کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، چند سالی هست که در میان فروشنده های عمده لباس مردانه و تولیدی ها، برای فروش مستقیم محصولات خود به مشتری، هر کدام یک وبسایت راه اندازی کرده اند.تولیدی پوشاک مردانه آلفا پیشگام این عرصه است. ضمن اینکه از طریق کانال تلگرام می توانید شاهد آخرین محصولات تولیدی پوشاک مردانه آلفا باشید.

چرا بهتر است از فروشگاه های آنلاین خرید کنیم؟

هر خرید آنلاینی مزایا و معایب خودش را دارد. مثلا بعضی ها تا جنسی را از نزدیک نبینند و لمس نکنند نمیخرند. اما خرید اینترنتی از مراکز فروش عمده لباس مردانه از خیلی جهات شرایط را برای مشتری راحت و ساده کرده است. مثلا هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید، می توانید محصولات مختلف فروشگاه را مشاهده و با هم مقایسه کنید. بدون توجه به ایام تعطیل هفته، هر روزی که خواستید اقدام به سفارش محصول کنید و سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن در محلی که مشخص کردید، بدون دردسر تحویل بگیرید.

مزایای همکاری با تولیدی پوشاک مردانه آلفا

مجموعه آلفا سالهاست که با ارائه انواع پوشاک مردانه با کیفیت، حسن نیتِ خود را ثابت کرده. این برند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، شرایطِ خرید سریع و آسان در هر ساعت از شبانه روز و هر روزِ هفته را، برای مشتری فراهم نموده است. کافی است از طریق کانال تلگرام یا بخش کاتالوگ محصولات متناسب با فروشگاه خود را را انتخاب کرده و از طریق راه های تماس (روی منوی بالای صفحه کلیک کنید تا راه های تماس به شما نشان داده شود) سفارش خود را ثبت کنید.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست