بهترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران

 

اگر ساکن تهران هستید یا به این شهر زیبا سفر کرده اید و به دنبال لباس‌های شیک و مراکز خرید لباس مردانه در تهران هستید یا می‌خواهید بازارگردی را در یک فضای به‌روز و جدید تجربه کنید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا همه ی آنها را به شما معرفی کنیم و با داشتن آدرس آنها روی نقشه انتخاب راحت تری داشته باشید.

اگر شما هم از این مراکز فروش لباس مردانه و فروشگاه های آن، خرید کرده اید و تجربه ای دارید، در انتهای این مطلب نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مراکز خرید لباس مردانه در تهران

 

  • مرکز خرید فردوسی

فروش عمده لباس مردانه

این مرکز خرید بیش از نیم قرن است که در تهران فعالیت می‌کند. مرکز خرید فردوسی با ۱۷ طبقه ساختمان، دارای پارکینگ ۴ طبقه و رستوران هم هست.

در این مرکز خرید شما می‌توانید در کنار خرید لباس های اسپرت و رسمی ایرانی و خارجی، به صورت عمده هم خرید کنید.(تولیدی پوشاک مردانه آلفا در همین مرکز خرید می باشد،از طریق کانال تلگرام و بخش کاتالوگ همین سایت می توانید از آخرین محصولات و کالکشن ها با خبر باشید)
در کنار مرکز خرید فردوسی که بورس خرید لباس مردانه در تهران است، مراکز خرید دیگری نیز وجود دارند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

بازار بزرگ فردوسی به دلیل قرار داشتن در بخش تجاری شهر تهران، دسترسی بسیار راحتی به وسایل نقلیه عمومی دارد. این مرکز به ایستگاه‌های متروی سعدی و فردوسی بسیار نزدیک است. همچنین با تاکسی یا اتوبوس نیز می‌توانید به این بازار برسید.

آدرس: فردوسی، بالاتر از چهارراه استانبول

 

  • مرکز خرید بوستان

یکی از مراکز خریدی که شما می توانید از آن لباس مردانه در تهران تهیه کنید، مرکز خرید بوستان پونک است. این مرکز خرید از اولین مراکز خرید بزرگ در تهران است که در دهه ۷۰ افتتاح شده است.

لباس مردانه در تهران

این مرکز برای خرید لباس های باکیفیت و تنوع بالا بسیار مناسب است که البته قیمت آن هم مناسب است. نوع معماری استفاده شده برای ساخت این مرکز خرید هم بسیار زیبا است که به شکل رینگی و اسپیرال تایپ طراحی آن صورت گرفته است.

این مرکز خرید در مساحت ۹۶۰۰ متر مربع ایجاد شده است و ۷ طبقه دارد. تعداد فروشگاه های آن ۸۰۰ عدد واحد تجاری است و بخش های مختلف دیگری هم در آن وجود دارد که می تواند نیاز افرادی که داخل آن هستند را رفع کند.

آدرس: میدان پونک، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، ضلع شمال غربی میدان پونک

 


 

همچنین بخوانید: 4 بازار اصلی عمده فروشی پوشاک مردانه در تهران

 


 

  • مرکز خرید تیراژه

پاساژ تیراژه یکی از مهم‌ترین مراکز خرید لباس مردانه در غرب تهران محسوب می‌شود. این مرکز خرید با توجه به قدمت و سابقه خوبی که دارد، محل اطمینان بسیاری از مشتریان ثابت خود قرار گرفته است.

به همین خاطر مشتریان تیراژه از تمامی مناطق تهران، برای خرید عازم این پاساژ می‌شوند. مرکز خرید تیراژه مجموعاً ۵ طبقه دارد که شامل منفی یک، همکف، طبقه یک، طبقه دو و طبقه سوم می‌شود.

مرکز خرید لباس مردانه در تهران

ورودی اصلی مرکز خرید تیراژه در طبقه همکف قرار دارد، به همین خاطر در بدو ورود، جذب سالن مربعی شکلی خواهید شد که به‌خوبی با درختچه‌های طبیعی دکور شده است.

در طبقه -1 پاساژ، بورس انواع و اقسام لباس کودک و نوزاد است، اما از طبقه همکف به بالا، می توانید بهترین بوتیک ها و فروشگاه های لباس مردانه را پیدا کنید.

پاساژ تیراژه جزو پاساژهای اقتصادی تهران محسوب می‌شود. البته به جز چند مورد از فروشگاه های لباس مردانه که اجناسشان کمی گران است، می‌توانید در زمان‌های مشخصی از حراج‌ها و تخفیف‌های عالی فروشگاه های این پاساژ  استفاده کنید.

مرکز خرید تیراژه هر روز از ساعت 10 الی 23:30 باز می‌باشد. خوشبختانه در پاساژ تیراژه اشرفی اصفهانی، یک پارکینگ طبقاتی وجود دارد. این پارکینگ دارای 210 واحد اختصاصی می‌باشد. البته اگر این پارکینگ پر بود، می‌توانید از زمین خاکی کنار پاساژ بهره ببرید.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید تیراژه، ایستگاه صادقیه است. همچنین شما می توانید از طریق خط بی آر تی آزادی-دانشگاه علوم تحقیقات در ایستگاه تیراژه، خود را به این مرکز خرید برسانید.

آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی شمال به جنوب، بعد از تقاطع بزرگراه همت،مجتمع تجاری تیراژه

 

  • مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران به حساب آورد که در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز تجاری مدرن، بهترین و مجهزترین شعب برندهای لباس مردانه داخلی و خارجی را در خود جای داده است. تنوع فروشگاهی پالادیوم بسیار زیاد است و معماری جذاب و زیبای آن نگاه هر عابری را به سمت خود جلب می‌کند.

لباس مردانه در تهران

زیبایی منحصر به فرد بنا در کنار تنوع فروشگاه‌های لباس مردانه و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر، این مرکز خرید را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز تجاری ایران تبدیل کرده است. پالادیوم امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما دارد و برای خاص پسندها یک انتخاب ناب و منحصر‌به‌فرد به شمار می‌رود.

نکته قابل توجه اینکه درب مرکز خرید روزهای پنجشنبه ساعت ۲۳ و سایر روزها ساعت ۲۲:۳۰ بسته می شود. این پاساژ مجهز به ۶ طبقه پارکینگ در زیر زمین است.

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

  • مرکز خرید آرن

در این مرکز خرید حدودا 70 واحد تجاری و فروشگاه مشغول به فعالیت هستند و محصولات بسیار متنوعی ازجمله بهترین لباس مردانه در تهران، لباس زنانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، طلا و جواهر، لوزام دکوری، اکسسوری، کالای خواب و غیره را به مشتریان ارائه می دهند.

لباس مردانه در تهران

در این مجموعه شعبات برند های مطرح ایرانی و خارجی نیز فعالیت می کنند. مغازه های پاساژ آرن شامل برندهایی مانند نیو بالانس، بادی اسپینر، اسکیچرز و … می‌باشند. مرکز خرید آرن سعادت آباد هر روز از ساعت 10 الی 24 باز می‌باشد. این مجتمع در روزهای تعطیل ساعت 11 الی 24 باز است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش حافظی

 

  • مرکز خرید ایران مال

یکی از مراکز خرید بسیار بزرگی که در تهران وجود دارد و می توانید برای خرید لباس مردانه روی آن حساب ویژه باز کنید، مرکز خرید ایران مال است. ایران مال در واقع یک مرکز تجاری بسیار بزرگ است که تنها منحصر به لباس مردانه نیست و شما می توانید خرید های مختلفی را از طریق آن انجام دهید.

لباس مردانه در تهران

هر چیزی که نیاز داشته باشید در این مرکز تجازی به چشم می خورد و شما می توانید از امکانات آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. همچنین امکان خرید انواع لباس های مردانه از برندهای مختلف هم وجود دارد.

آدرس: بزرگراه شهید خرازی غرب به شرق، نزدیک پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس

  • مرکز خرید مگا مال

مگامال یکی از مراکز خریدی است که مبتنی بر استاندارهای جهانی تشکیل شده است. در این مرکز تجاری تفریحی شما می توانید به امکانات رفاهی مختلفی دسترسی داشته باشید و البته دسترسی راحت به آن هم یکی از ویژگی های این مرکز تجاری است.

لباس مردانه در تهران

این مرکز تجاری یکی از برترین مراکز تجاری تهران شناخته شده است که شما می توانید برای خرید وسایل مورد نظر خود به آن جا بروید. اگر قصد خرید لباس مردانه را هم داشته باشید، این مرکز گزینه بسیار مناسبی است و می توانید از آن استفاده کنید. این مرکز خرید در غرب تهران قرار گرفته و در منطقه اکباتان است.

آدرس: فاز دو اکباتان، ایستگاه متروی اکباتان، میدان صارمی

 

  • پاساژ کویتی های استانبول

مرکز خرید لباس مردانه

این پاساژ یکی از مراکز معروف خرید کفش های برند و لباس مردانه است. کمی که از بازار بزرگ فردوسی به سمت جنوب چهارراه استانبول بروید پاساژ کویتی ها را خواهید دید.

اکثرا برای خرید کفش های برندهای معروف دنیا به این پاساژ سر می زنند. در این مرکز خرید نمایندگی بسیاری از مارک های محبوب کفش را می توانید بیابید.

آدرس: خیابان جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول

  • باب همایون

باب همایون بورس خرید لباس رسمی مردانه در تهران است. اگر برایتان مهم نیست که لباس رسمی‌تان حتما از برند خاصی باشد، می توانید به باب همایون بروید.

ست کردن لباس مردانه

در این راسته تقریبا اکثر لباس‌ها ایرانی یا ترک هستند. اما اگر در میان فروشگاه‌ها بگردید قطعا لباس‌های برند هم پیدا می‌کنید. فروشگاه‌های باب همایون به داشتن قیمت‌های مناسب معروف هستند. همچنین برای رفتن به باب همایون راه های دسترسی بسیار زیادی مثل مترو توپ خانه (امام خمینی) وجود دارد.

آدرس: میدان امام خمینی، باب همایون

 

  • مرکز خرید بام لند

بام لند یکی از مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری است که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. این مرکز تجاری در نزدیکی چیتگر قرار گرفته است و بازدیدکنندگان می توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم خرید کنند و هم از امکانات رفاهی آن استفاده کنند.

لباس مردانه در تهران

اگر قصد خرید لباس مردانه را دارید، این مرکز تجاری به خوبی می تواند نیاز شما را پوشش دهد و هر چیزی که نیاز دارید را به راحتی می توانید از آن جا تهیه کنید. همچنین وجود کافه و رستوران های مختلف در آن هم به شما کمک می کند تا خستگی هنگام خرید خود را رفع کنید و یک روز کامل را در آن بگذرانید و لذت ببرید.

آدرس: بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

  • مرکز خرید گلدیس

مرکز خرید لباس مردانه

مرکز خرید گلدیس یکی دیگر از بهترین مراکز خریدی است که در تهران قرار گرفته است و شما می توانید برای انواع خریدهای خود از آن استفاده کنید. این مرکز خرید در غرب تهران قرار دارد و اگر اهل غرب تهران هستید، می توانید از آن استفاده کنید.

این مرکز خرید برای خرید لباس مردانه هم بسیار مناسب است و با توجه به این که در ۱۶ طبقه ساخته شده است، تقریباً هر چیزی که نیاز دارید را در خود جای داده است. قیمت های این مرکز خرید بسیار مناسب است و حتی خانم ها هم برای خرید پوشاک، کیف و کفش می توانند از آن استفاده کنند.

بنابراین این مرکز خرید از جمله مراکز خریدی است که می توانید به همراه دوستان یا خانواده به آن جا بروید و خرید های خود را با بهترین قیمت های ممکن انجام دهید.

آدرس: فلکه دوم صادقیه (آریاشهر)، ضلع جنوب شرقی، نبش خیابان ستارخان

 


 

همچنین بخوانید: 7 منطقه تولیدی لباس در تهران

 


  • مرکز خرید سمرقند

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای لباس مردانه و سایر موارد را معرفی کنیم، مرکز خرید سمرقند تهران یکی از بهترین ها است. این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خریدی است که در غرب تهران قرار دارد و هر روز تعداد زیادی از افراد برای خرید به آن جا می روند.

لباس مردانه در تهران

این مرکز خرید در حال حال حاضر نسبت به سایر مراکز خرید تهران لوکس و مجلل نیست و دلیل آن هم قدیمی بودنش است. با این حال در آن می توانید وسایل باکیفیت را با بهترین قیمت ها تهیه کنید. گاهی اوقات هم فروش های ویژه خوبی در آن شکل می گیرد که می توانید با تخفیف وسایل مورد نظر خود را تهیه کنید.

آدرس: جنت آباد جنوبی، تقاطع خیابان لاله و جنت آباد (گلستان)

  • مرکز خرید کوی نصر

پاساژ نصر تهران یکی از قدیمی ترین مراکز خریدی است که در این شهر ایجاد شده است. در حال حاضر این مرکز خرید قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و شما به راحتی می توانید وسایل مورد نظر خود را از آن خریداری کنید.

لباس مردانه در تهران

این پاساژ با وجود آن که سال ها از ساخت آن می گذرد، هنوز هم یکی از مراکز اصلی خرید است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در این پاساژ فروشگاه ها و مغازه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن برای خرید وسایل موردنیاز خود استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید لباس مردانه هستید، باز هم این پاساژ گزینه مناسبی است تا بتوانید لباس های باکیفیت را با قیمت های مناسب تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

آدرس: اتوبان جلال آل احمد، خیابان گیشا، بعد از خیابان جواد فاضل

  • خیابان میرداماد

اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید خیابان میرداماد یکی از بهترین مراکز برای خرید لباس مردانه می باشد.در این خیابان برند های معروفی همچون ال سی من، نمایندگی ماکسیم، جیوانی جنتیله و …. وجود دارد.

لباس مردانه در تهران

بیشتر اجناس این فروشگاه ها پارچه های ایتالیایی و فرانسوی بوده و بخاطر همین قیمتی ۴ تا ۵ برابر اجناس مشابه ایرانی را دارد.البته مواظب باشید که جنس های های کپی را بعنوان جنس اصلی با قیمت بالا بشما نفروشند.

 

  • بازار سنتی ستارخان

یکی دیگر از جاهایی که در تهران می‌توانید لباس مردانه را ارزان بخرید، بازارچه سنتی ستارخان است. این بازارچه ۲۸۹ واحد تجاری را در دو طبقه دارد.

لباس مردانه در تهران

در این بازارچه همه چیز می توان یافت. اما تعداد مغازه های لباس مردانه آن زیاد است. در این پاساژ می توانید علاوه بر لباس، کیف و کفش مردانه هم بیابید. بد نیست برای خرید لباس مردانه در تهران به این بازارچه ی بزرگ نیز سر بزنید.

آدرس: خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام، ضلع شمالی، بازار بزرگ سنتی ستارخان

 

  • نوفل لوشاتو

مرکز خرید لباس مردانه

اگر برای خرید کفش چرم ایرانی به خیابان فردوسی سر زدید، کافیست خیابان فردوسی در جنوب میدان را تا تقاطع نوفل لوشاتو ادامه بدهید تا به تعداد پاساژ لباس مردانه فروشی برسید.

اکثر اجناس این پاساژها ترک هستند و قیمت های آنها کم نیست. اما کیفیت لباس ها بالاست و مشتری های خاص خودشان را دارند. در این پاساژها اکثرا لباس های اسپرت یافت می شود. بعضی از مغازه ها هم لباس مجلسی و رسمی می فروشند.

آدرس: میدان فردوسی، خیابان فردوسی، خیابان نوفقل لوشاتو

  • مرکز خرید کوروش

مجتمع کوروش تهران یکی از مجلل‌ترین و بزرگترین مراکز خرید پایتخت است که در فضایی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.بخش‌های تجاری، تفریحی و فرهنگی پاساژ کوروش از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و در روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴ مشغول به فعالیت هستند.

لباس مردانه تهران

البته با توجه به امکانات تفریحی و رفاهی کوروش مال بیشتر اوقات جمعیت بسیاری در آنجا حضور دارند؛ چنانچه ترجیح می‌دهید در ساعات خلوت‌تری مجتمع تجاری کوروش را مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ساعت‌های اولیه یعنی از  ۱۱ تا ۱۴ یا در انتهای شب از ساعت ۲۲ به بعد به مرکز تجاری کوروش بروید. در این دو بازه جمعیت کمتری وارد مجتمع می‌شوند و عمده فضاهای مجتمع خلوت است.

این مرکز برای خرید لباس مردانه باکیفیت و تنوع بالا بسیار مناسب است که البته قیمت آن هم مناسب است.اگر قصد خرید لباس مردانه را دارید، این مرکز تجاری به خوبی می تواند نیاز شما را پوشش دهد و هر چیزی که نیاز دارید را به راحتی می توانید از آن جا تهیه کنید.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، پاساژ کوروش

 

  • مجتمع تجاری پارسیان

پاساژ پارسیان تهرانپارس یکی از مراکز خرید بزرگ لباس مردانه در شرق تهران است.قیمت محصولات اینجا نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است. بنابراین برای قشر متوسط روبه بالای جامعه مناسب است.

لباس مردانه در تهران

ساعت کاری این مجتمع بسیار زیبا، همه روزه از 8:00 صبح تا 10:00 شب است.یکی از مزیت‌های پاساژ، وجود پارکینگ است. بنابراین نگران پیدا کردن جای پارک نباشید.تنوع بالایی که کالا ها و اجناس به فروش گذاشته شده در این مرکز خرید برای سلیقه های مختلف مناسب می باشند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه از تنوع محصول و قیمت مناسب برخوردارند بنابراین غیر ممکن است به پاساژ پارسیان مراجعه کنید و دست خالی باز گردید!

آدرس: فلکه دوم تهرانپارس(چهارراه اشراق)، ضلع جنوب شرقی، مجتمع تجاری پارسیان تهرانپارس

 

  • مرکز خرید تندیس

پاساژ تندیس یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران است که به‌دلیل دسترسی آسان و قرارگیری در نزدیکی متروی تجریش، طرفداران زیادی دارد.

پروژه پاساژ تندیس با هدف گردآوری برندهای معتبر خارجی شکل گرفت و در سال‌های ابتدایی نیز در این جهت گام برداشت و نمایندگی برخی از برندهای لوکس در این مجموعه شروع به فعالیت کردند؛ اما بسیاری از آن‌ها با آغاز تحریم‌های اقتصادی، تندیس را ترک کردند.

لباس مردانه در تهران

در حال حاضر، فروشگاه‌های پاساژ تندیس بیشتر از بوتیک‌های لباس مردانه و زنانه تشکیل می‌شوند که اجناس باکیفیت و البته کمی گران‌قیمت عرضه می‌کنند. اگر قصد خرید لباس‌ مردانه ترک یا ایرانی با کیفیت را دارید، می‌توانید از تندیس خرید کنید.

مرکز خرید تندیس درمجموع ۱۴ طبقه دارد که شامل پنج طبقه اداری با ۸۸ واحد، چهار طبقه تجاری از همکف تا سوم با ۱۷۷ واحد فروشگاهی و خدماتی و پنج طبقه پارکینگ اختصاصی می‌شود.

معمولا با پایان فصل، حراج‌هایی در برخی فروشگاه های لباس مردانه تندیس صورت می‌گیرد. در پاساژ تندیس نیز در پایان فصول به‌ویژه پایان تابستان و زمستان تخفیف‌هایی روی اجناس ارائه می‌شود تا تمام بازدیدکنندگان بتوانند امکان خرید از این پاساژ را داشته باشند.علاوه بر پایان فصول، در برخی از مناسبت‌های ویژه نیز فروشگاه‌های این پاساژ حراج هماهنگ برگزار می‌کنند.

ساعت فعالیت پاساژ تندیس از ساعت ۱۰ تا ۲۲ است.

 

آدرس: محله دربند، میدان تجریش، خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس

 

  • مرکز خرید سون سنتر

مرکز خرید سون سنتر یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید شرق تهران است که دارای 11 طبقه میباشد. از این 11 طبقه تنها 7 طبقه آن تجاری و 4 طبقه پارکینگ می باشد.

لباس مردانه در تهران

در مجتمع تجاری سون سنتر، علاوه بر بهترین بوتیک های لباس مردانه در تهزان، انواع بوتیک زنانه، گالری کودک، فروشگاه کیف و کفش، ساعت، منحصر به فرد ترین طلا و جواهر فروشی ها، فودکورت و… وجود دارد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 9:00 تا 22:00 میباشد. این مرکز خرید جزو گرانترین مراکز خرید تهران نمی باشد. و حدود قیمتی کالاها متوسط و مناسب می باشد.

آدرس: نارمک، پایین تر از میدان هفت حوض(نبوت)، نبش رضوان غربی، مجتمع تجاری سون سنتر

 

  • مرکز خرید رویال سنتر

مجتمع تجاری و اداری لوکس رویال سعادت آباد، از محبوب ترین مراکز خرید در غرب شهر تهران به شمار می آید. این پاساژ مکان بسیار ایده آلی برای خرید اجناس و کالا های لاکچری از بهترین برندهای لباس مردانه در تهران نیز به حساب می آید.

مرکز خرید رویال سعادت آباد، ویژگی ها و امکانات متعدد و متفاوتی را دارد. بدون تردید باید زمانی را برای بازدید و خرید از این مجتمع تجاری در نظر بگیرید بگیرید.

لباس مردانه در تهران

پاساژ رویال سنتر تنها یک مرکز خرید و یا محلی برای خرید و تهیه اجناس مختلف نمی باشد. بلکه امکانات رفاهی بالا و زیاد آن علاوه بر ایجاد رفاه و سرگرمی برای بازدید کنندگان و مشتریان، حائز اهمیت بوده و از نقاط قوت آن محسوب می شود. همین امر منجر به تمایز آن نسبت به دیگر مجتمع های تجاری و اداری در محدوده غرب پایتخت شده است.

در مجموع می توان گفت که ساختمان رویال از دو طبقه تجاری تشکیل می شود که 50 واحد و فروشگاه را در خود جای داد است. چشم اندازی که برای واحد های اداری ایجاد شده است، واقعا تماشایی و چشم نواز می باشد. این مسئله به موجب موقعیت جغرافیایی مناسب و ایده آلی است که مجتمع رویال سنتر از آن برخوردار است.

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین، مجتمع تجاری اداری رویال سنتر

 

  • مرکز خرید اندیشه

یکی از پاساژهای نسبتا قدیمی و پررونق تهران پاساژ اندیشه در خیابان سهروردی شمالی است.در پاساژ اندیشه 243 واحد تجاری وجود دارد که انواع و اقسام اجناس از بهترین های لباس مردانه در تهران، در آنها پیدا می‌شود و باعث می‌شود بگوییم پاساژ اندیشه جان می‌دهد برای پاساژ گردی و دیدن مغازه‌ها و اجناس جدیدشان.

این پاساژ 10 طبقه دارد که چهارتای آن تجاری است و باقی طبقات پارکینگ مجموعه است.تعداد فروشگاه‌ها در پاساژ اندیشه کم نیستند و تنوع نسبتا بالای دارند.

لباس مردانه در تهران

در کل بگذارید اینطور بگوییم که شما می‌توانید تمام چیزهای لوکسی که نیاز دارید را در این پاساژ پیدا کنید. قیمت‌ها هم در این پاساژ متفاوت است. اما می‌توان گفت که تقریبا اینجا یک پاساژ گران‌فروش و لوکس محسوب نمی‌شود.

امکانات اولیه پاساژ شامل آسانسور، دستشویی عمومی، نمازخانه و دستگاه‌های خودپرداز است که مثل بیشتر پاساژهای تهران به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته‌اند. پس اگر تصمیم گرفتید به این پاساژ سر بزنید، از این بابت خیالتان راحت باشد.

آدرس: تهران، سید خندان، ابتدای سهرودی شمالی، میدان پالیزی، مجتمع تجاری اندیشه 

 

  • مرکز خرید قائم تجریش

یکی از مراکز خرید معروف لباس مردانه در تهران، پاساژ قائم نام دارد که از پربازدیدترین مراکز خرید تهران با قیمت مناسب است. فروشگاه‌های این پاساژ تنوع بالایی در لباس مردانه دارند که سلیقه های زیادی را پوشش می دهد.

اگر یکی از آن آقایانی هستید که دلشان نمی‌خواهد کل بازار را برای خرید لباس بگردند، خرید در پاساژ قائم را از دست ندهید.

لباس مردانه در تهران

طبقه منفی یک بازار قائم تجریش مخصوص مغازه‌هایی است که لباس‌های مردانه دارند. فقط کافی است گشتی کوتاه در این طبقه بزنید تا با بورس انواعی از لباس‌های راحتی و مجلسی مردانه اعم از کلاسیک، اسپورت و دیگر مدل‌های موجود طبق جدیدترین مدهای جهان مواجه شوید. تنها با گذراندن یک ساعت در طبقه منفی یک این پاساژ می‌توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید و با خیالی آسوده از این که چیزی را از دست نداده‌اید به منزل برگردید.

ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب است. لازم به ذکر است که مجتمع تجاری قائم، پارکینگ اختصاصی ندارد. اما امکان استفاده از پارکینگ های عمومی و یا پارکینگ اختصاصی دیگر مجتمع های تجاری نزدیک به این پاساژ وجود دارد.

آدرس: تهران،میدان تجریش، خیابان شهرداری

 

  • مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران است که همه روزه افرادی زیادی برای خرید و گردش به این مرکز خرید می‌روند. این مرکز خریدلباس مردانه در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران واقع شده‌است و دارای ساختمان بسیار بزرگی است که در چند طبقه ساخته شده‌است. بخش‌های مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارد سبب شده‌است تا تقریبا تمام نیازهای شما برآورده شود و علاوه بر خرید بتوانید تفریح نیز داشته‌باشید.

لباس مردانه در تهران

اگر با خودرو خودتان به این مرکز خرید لباس مردانه در تهران می‌روید به راحتی از طریق خیابان سعدآباد می‌توانید به این مرکز خرید برسید. اتوبوس‌های بی آر تی تهران در مسیر ولیعصر می‌توانند شما را به میدان تجریش برسانند. علاوه بر این چون تجریش از جمله مسیرهایی است که تاکسی به راحتی در این مسیرها تردد می‌کند به راحتی می‌توانید با تاکسی به این مرکز خرید بروید. اگر از طریق مترو بخواهید به این مرکز خرید بروید با پیاده شدن در ایستگاه آخر خط یک مترو تهران با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید بروید.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مرکز خرید ارگ تجریش

 

  • مرکز خرید سام سنتر

شاید قبلا نام سام سنتر را با لقب گران ترین مرکز خرید لباس مردانه در تهران شنیده باشید. پاساژی که هیچکدام از مراکز تجاری ایران به پایش نمی‌رسد و در نوع خود بسیار منحصر به‌ فرد و مجلل است.

لباس مردانه در تهران

جایی که شیک ترین و به روز ترین لباس مردانه تهران را می‌شود در آن پیدا کرد. اگر در خرید لباس مردانه کیفیت برایتان مهم است و  به دنبال مدل های لباس مردانه کمیاب هستید، سام سنتر بهترین گزینه برای شماست.

جایی که بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای لباس مردانه دنیا در آن شعبه دارد. حتی اگر لوکس‌ترین مرکز خریدهای ایران و تهران را که قبلا رفته‌اید در ذهن بیاورید باز هم سام سنتر با همۀ آنها متفاوت است. در این مجتمع همه چیز متفاوت است و رنگ و بوی خاص خودش را دارد. از معماری خاص و المان‌های لوکسش بگیر تا امکانات و فروشگاه‌های لباس مردانه ایی که دارد.

سام سنتر آن قدر زیبایی و جذابیت دارد که حتی اگر اهل خرید کالای گران‌قیمت و لوکس هم نباشید باید به شما بگوییم چنین جایی ارزش یکبار دیدن را دارد.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی) رو‌به‌روی خیابان کوهیار، مرکز تجاری سام سنتر

 

  • مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. دلیل مورد توجه بودن این مرکز خرید، حضور برند‌های پرطرفدار در این مرکز خرید است. میلاد نور با سابقه درخشانی که در ارائه محصولات باکیفیت و اورجینال داشته، سال‌ها است که مورد توجه بسیاری از شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

لباس مردانه در تهران

برای حراج لباس مردانه در تهران، شما می‌توانید با پایان فصل برای خرید پوشاک به فروشگاه‌های این مرکز خرید مراجعه کنید و خرید خود را با تخفیف مناسب انجام دهید.

برخی از فروشگاه های لباس مردانه در مرکز خرید میلاد نور امکان خرید اینترنتی هم برای مشتریان خود دارند و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آن فروشگاه کالای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی انتخاب کرده و آن را سفارش بدهید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ابتدای سیمای ایران

 

در زیر تعدادی دیگر از مراکز خرید  لباس مردانه در تهران را بشما معرفی می کنیم:

 

  • مراکز خرید لباس مردانه در دیگر شهر ها:

مراکز خرید لباس مردانه در مشهد

مراکز خرید لباس مردانه در اصفهان

مراکز خرید لباس مردانه در شیراز

مراکز خرید لباس مردانه در تبریز

مراکز خرید لباس مردانه در کردستان

مراکز خرید لباس مردانه در اهواز

مراکز خرید لباس مردانه در کیش

بهترین فروشگاه های لباس مردانه در یزد

بهترین فروشگاه های لباس مردانه در کرمان

بهترین فروشگاه های لباس مردانه در قزوین

 

منبع:snapproom.com

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست